Wypełnienie zmarszczek i bruzd

Kwas hialuronowy

Delikatna skóra na twarzy z upływem lat traci swoją elastyczność i zaczynają się na niej pojawiać zmarszczki. Dziś z łatwością możemy pozbyć się zmarszczek i bruzd. Nowoczesna kosmetologia przywraca młody wygląd. Kwas hialuronowy to jeden z sekretów dzisiejszego piękna, sprężystości i gładkości skóry. Doskonale nawilża skórę, nadając jej naturalny wygląd.

Wypełnienie zmarszczek i bruzd – kwas hialuronowy

KWAS HIALURONOWY – to glikozaminoglikan (rodzaj polisacharydu), który występuje naturalnie we wszystkich organizmach żywych i należy do najliczniejszej grupy związków mających identyczna budowę chemiczną, tak u bakterii jak i człowieka. Stąd też bezpieczeństwo stosowanych preparatów. Wprowadzony pod skórę kwas hialuronowy nie otorbiela się.
Bardzo istotne są dwie zalety związane z zastosowaniem kwasu hialuronowego: PIERWSZA to REGENERACJA. Kwas hialuronowy wiąże wodę w organizmie dzięki temu utrzymuje prawidłowe nawilżenie tkanek, a co za tym idzie lepszą regenerację wiązań kolagenowych oraz znaczne opóźnienie procesów starzenia się skóry. Zawartość kwasu hialuronowego decyduje o elastyczności skóry i jest ona najwyższa w tkance łącznej noworodków. W wieku ok 40 lat zmniejsza się jej poziom o połowę. Po 60 roku życia pozostaje już tylko około 10% pierwotnej zawartości kwasu hialuronowego. DRUGA to ESTETYCZNA. Wprowadzony kwas hialuronowy pod skórę wypełnia zmarszczki poprzez wypełnienia ubytków w tkance, wygładzając skórę. Taki zabieg sprawia, że skóra uzyskuje jędrność odzyskując młody i wypoczęty wygląd.

Przeciwwskazania do zabiegu:
• Ciąża i laktacja
• Czynna infekcja
• Zmiany ropne
• Leki sterydowe
• Choroby w trakcie leczenia
• Choroby immunologiczne z kręgu kolagenoz
• Rozchwiana cukrzyca
• Przyjmowanie antykoagulantów
• Opryszczka czynna

Dla kogo?
Kwas hialuronowy przyda się zarówno odwodnionej skórze 25-latki, jak i cerze 50-latki. Wskazaniami do zastosowania preparatów kwasu hialuronowego są:
• redukcja zmarszczek, szczególnie tych niepoddających się toksynie botulinowej
• wypełnienia bruzd nosowo- wargowych
• powiększenie ust
• modelowanie konturów ust
• poprawa i podkreślenie rysów twarzy (Wolumetria)
• wypełnienie ubytków pourazowych i pooperacyjnych tkanek
• usuwanie objawów starzenia (mezoterapia)
• ujędrnianie i odmładzanie skóry twarzy, dłoni, szyi

Przebieg zabiegu
Preparaty do wypełniania zmarszczek kwasem hialuronowym mają postać krystalicznego, bardzo plastycznego i elastycznego żelu, który po wprowadzeniu do skóry wypełnia zmarszczkę, dając bardzo naturalne efekty. Preparat wstrzykiwany jest przy użyciu jednorazowej strzykawki, zaopatrzonej w bardzo cienką igłę co zmniejsza doznania bólowe. Po wstrzyknięciu żelu w linię zmarszczki lub w usta preparat wiąże wodę i powiększa objętość danej okolicy wygładzając zmarszczki lub modelując kontur ust. Zabieg trwa krótko.
W zależności od liczby leczonych miejsc (punkty iniekcji) zajmuje to około 15-20 minut.

Objawy niepożądane
• Krwiaki i wybroczyny
• Rumień i zaczerwienienie
• Obrzęk
• Zmiany w pigmentacji
• Zgrubienia, hiperkorekcja
• Zmiany grudkowo-krostkowe
• Nadwrażliwość i zmiany alergiczne – nie wymaga testów alergicznych.

Objawy mają najczęściej charakter przemijający.

Serdecznie zapraszamy do poczytania informacji na temat implantów w zakładce NAJCZĘSTSZE PYTANIA.